آخرین اخبار
کد مطلب: 80004
کينه توزي آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها شرايط را براي مردم مظلوم فلسطين سخت کرده است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1859
 
  به گزارش سلام لردگان.نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: کينه توزي هاي آمريکا و صهيونيست هاي جنايتکار باعث شده مردم عراق، فلسطين، سوريه، بحرين و افغانستان در شرايط سختي به سر ببرند که مسلمانان بايد با اتحاد زمينه رهايي مظلومان را از استبداد ستمگران فراهم کنند.


 محمدحسن ابوترابي فرد در سومين همايش تقدير از خيرين و بانيان خيرات نان کريم اهل بيت(ع) افزود: يکي از نشانه هاي دوستان خدا اين است که انسان ها را دوست دارند و به همنوعان خود کمک مي کنند.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: انسان پاک ترين و بهترين مخلوق خداوند متعال است و خداوند قرآن را براي انسان نازل کرده است. قلب اخوي مرحومم لبريز از محبت به انسان ها بود و پيوسته بر روي موضوع حمايت از انسان ها تأکيد داشت.

وي افزود: حضرت آيت الله بهجت از حدود 12 سالگي تا 90 سالگي گناه نکرد و تمام تلاش خود را کرد که در زندگي شخصي به انسان ها دروغ نگويد هميشه از غيبت پرهيز مي کرد.

ابوترابي فرد تصريح کرد: آيت الله بهجت فرمودند که سيدابن طاووس در کتاب دعاي اقبال خود مي گويد که در شب هاي قدر براي کفار دعا مي کردند که از اين موضوع مي توان ايده گرفت که وي براي هدايت انسان ها دغدغه داشتند. يکي از دغدغه هاي هدايت انسان ها بوده است بنابراين بندگان خدا بايد در غم و شادي همديگر شريک شوند.

نايب رئيس مجلس گفت: سردار شمشاد محبي مي گويد در دوران اسارت اخوي ام با وجود شکنجه هاي شديد از سوي دشمنان هيچگاه به آنها التماس نمي کرد که دست از شکنجه بکشند و رفتار محبت آميز او به نحوي بود که باعث مي شد دشمنان را جذب کند بنابراين به همه توصيه مي کنم در ماه رمضان کدورت ها را کنار بگذارند.

اين نماينده مردم در مجلس نهم افزود: انفاق مالي يکي از راه هاي خدمت به مردم است که در اين رابطه بايد بگويم زماني تمام دارايي هاي برادر مرحومم 20 هزار تومان بود که ايشان آن را به شخصي که نياز داشت کمک کرد بنابراين انسان ها بايد در شرايط سخت اقتصادي به هم کمک کنند.

وي افزود: انفاق و خدمت به انسان ها سعادت دنيا و آخرت را رقم مي زند، امام حسن مجتبي(ع) دو مرتبه تمام ثروت خود را به طور کامل انفاق کرد و سه مرتبه نيز نيمي از ثروت خود را به مردم کمک کرد بنابراين بايد از زندگي اين امام بزرگوار درس بگيريم.  انفاق مي تواند از مال، آبرو، دانش و هر سرمايه اي باشد.

نايب رئيس مجلس گفت: کينه توزي هاي آمريکا و صهيونيست هاي جنايتکار باعث شده مردم عراق، فلسطين، سوريه، بحرين و افغانستان در شرايط سختي به سر ببرند که مسلمانان بايد با اتحاد زمينه رهايي مظلومان را از استبداد ستمگران فراهم کنند.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: اميدوارم برادران و خواهران فعال در بنياد خيريه وفاق سبز علوي تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم انجام دهند و در اين راه خير موفق باشند.

لازم به ذکر است در اين مراسم از سوي نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي تنديس هاي نيکوکاري به خيرين حاضر در اين مراسم اهدا شد.

منبع. برنا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس